2012-07-26

Trade deadline

White Sox gör en säsong som vi hoppade få se ifjol. Jag kan leva med att blivit i år istället!

Sox behöver dock förstärka rotationen rejält. Vi måste slippa se Humber mer än nödvändigt och då vill jag inte se en ersättare av Floyd-klass, jag vill en trea i Peavy/Sale-klass. KW är galen i sådana här situationer och finns bara pengar tillgängliga så ska vi inte chockas om det blir Greinke.

Jag skulle också vilja se en bättre OF-bänk. För eller senare tror jag vi får en skada på Dayan och då vill jag slippa alltför många atbats för Danks II. Lär finnas en uppsjö alternativ men jag har inga direkta preferenser.

Nu vilodag, sen väntar en svår sydlig resa. 3-0 hemma men en tuff 1-2 i premiären och spelar Humber (ingen snar trade) så kommer detta som bäst bli 1-2 igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar